کد خبر: ۹۶۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۹۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه تن در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم - تهران خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه تن در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم - تهران خبرداد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه واقع در جنوب به شمال اتوبان قم - تهران، نرسیده به عوارضی، تیر برق شماره ۲۱ اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم - تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است. پس از آن این خودرو واژگون شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و حتی از سوی دیگر اتوبان خود را به محل رساندند، گفت: آتش‌ خیلی زود خاموش شده و افراد محبوس در میان شعله‌های آتش از درون کابین خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که متاسفانه مرگ هر سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با اطفاء کامل حریق، خودرو به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شد، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و محل نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز در ساعت ۶:۳۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

واژگونی آتشین پراید ۳ کشته برجای گذاشت/ عکس

واژگونی آتشین پراید ۳ کشته برجای گذاشت/ عکس

واژگونی آتشین پراید ۳ کشته برجای گذاشت/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: