کد خبر: ۹۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۹۷
رئالی‌ها چهار بازی عذاب‌آور دیگر در فیفادی را باید تحمل کنند، به این امید که مصدوم جدید اضافه نشود.

ادامه شکنجه رئال مادرید توسط فیفابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : رئالی‌ها چهار بازی عذاب‌آور دیگر در فیفادی را باید تحمل کنند، به این امید که مصدوم جدید اضافه نشود.

فیفادی نوامبر برای رئال‌مادرید سیاه و تلخ بوده و تا اینجا وینیسیوس و ادواردو کاماوینگا را برای حداقل هشت، هفته از دست داده است. هر دو از بازیکنان کلیدی رئال هستند که قربانی ویروس فیفا شدند. کاماوینگا در تمرین فرانسه مصدوم شد و وینی نیز در بازی برزیل-کلمبیا به شدت آسیب دید و دو ماه و نیم دور از میادین خواهد ماند.

رئال ملی پوشان درگیر دیگری نیز دارد. دیشب خوسلو و دنی کارواخال خوشبختانه بدون مشکل بازی اسپانیا برابر گرجستان را تمام کردند ولی هنوز پنج بازی دیگر عذاب‌آور برای رئال باقی‌مانده است.

لونین در بازی اوکراین برابر ایتالیا، مودریچ برابر ارمنستان، رودیگر و آلابا در بازی دوستانه آلمان-اتریش، رودریگو در بازی سنگین برزیل-آرژانتین و فده والورده در دیدار بین اروگوئه و بولیوی خطر مصدومیت را پیش‌رو دارند.

بی‌شک کارلو آنچلوتی تا چهارشنبه خواب ندارد و امیدوار است بازیکنی دیگر را از دست ندهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: