کد خبر: ۹۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۷
رئیسی در روزهایی که خبرهایی درباره استعفا و خانه نشینی وزیر نفت دولتش مطرح شده بود، راهی این وزارتخانه شد.

رئیسی به دنبال پایان دادن به خبر استعفا و خانه نشینی وزیر نفت؟ /رئیسی به وزارت نفت رفت، اوجی در وزارتخانه نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در روزهای اخیر خبر استعفای جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم رسانه ای شد. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از نادیده‌گرفتن دستورات رئیسی در راستای گشت ارشاد مدیران خبر داده و گفته است که یک ماه قبل وزیر نفت استعفا داده بود و چند روز خانه‌نشین شد تا دستور رئیسی برای برکناری دو مدیر نفتی اجرائی نشود.

هرچند وزیر نفت در گفتگویی تلاش کرد این موضوع را تکذیب کند، اما مالک شریعتی بازهم بر این موضوع اصرار کرد و در توئیتی نوشت؛«بله استعفای واتساپی را می‌توان تکذیب کرد اما بی‌اعتنایی، بی‌احترامی و ‎دهن‌کجی به نامه دفتر رئیس‌جمهور برای برکناری آن دو مدیر ارشد وزارت نفت و چند روز خانه نشینی قابل کتمان نیست.»

درحالی که فضای مبهم درباره این موضوع همچنان وجود داشت، امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد.

بنا بر روایت شانا، رئیسی صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان‌ماه) در ادامه فرآیند «نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی» به وزارت نفت آمد و در جمع مدیران این وزارتخانه، ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمودها و پیشنهادهای مهمی برای ارتقای کیفی و کمّی عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

این دیدار در حالی صورت گرفت که وزیر نفت در وزارتخانه حضور نداشت و رئیسی در این دیدار به‌صورت ویدیویی با جواد اوجی، وزیر نفت که برای بررسی میدانی چالش‌های گازرسانی در خراسان رضوی به این استان سفر کرده بود، ارتباط زنده تصویری برقرار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: