کد خبر: ۹۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۹
دبیر کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد گفت: همه فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمدآباد، در همه مقاطع در شیفت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

مدارس این استان فردا (یکشنبه) تعطیل شد/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : دبیر کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد گفت: همه فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمدآباد، در همه مقاطع در شیفت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

مهدی اله پور عصر شنبه در حاشیه برگزاری کارگروه شرایط اضطراری هوای مشهد افزود: براساس اعلام کارگروه و به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل هستند و تمامی فعالیت های ورزشی در محیط‌های باز در نوبت صبح تعطیل است.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان داشت: کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی به افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی توصیه کرد فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی همچنین گفت: در صورت ادامه روند پایداری آلاینده ها، تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

اله پور تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه های مدیریتی بوده و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت. ضمن اینکه فرمانداران شهرستان‌ها هم باید در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه شرایط اضطراری هوای مشهد مقرر شد، شهرداری از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک ها بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدار های لازم صورت پذیرد.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان تاکید کرد:اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: