کد خبر: ۹۶۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۹۵
رئیس جمهور در بدو ورود به شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای استان چهارمحال و بختیاری بر تلاش در جهت محرومیت زدایی از این استان تاکید کرد.

تاکید رئیس جمهوربر محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری، در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد گفت: مصوبات هر سفر باید برای عملیاتی شدن پیگیری شوند تا شاهد باشیم استانی که تا این حد ظرفیت و استعداد دارد دچار محرومیت نشود.

وی افزود: در این سفر تلاش می‌کنیم پیگیر مصوبات دور نخست سفرهای استانی باشیم تا بتوانیم کارهایی انجام بدهیم که انشاءالله مشکلات استان برطرف شود.

رئیسی در سفر یکروزه خود به چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بررسی کیفیت و میزان اجرای مصوبات سفر اول دولت مردمی به این استان، پروژه‌های آبرسانی و برق‌رسانی به بخش‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری را نیز افتتاح خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین پس از دیدار عمومی با مردم شهرستان شهرکرد، دیدارهایی نیز با نخبگان و فعالان اقتصادی استان و جمعی از سران عشایر داشته و پس از جمع‌بندی نتایج سفر از سوی اعضای دولت در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان، در نشست خبری پایانی، نتایج این سفر یکروزه را برای مردم و اصحاب رسانه تشریح می‌کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: