کد خبر: ۹۶۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۳۸
مردی فرانسوی وقتی در سوئیس بود، از اینکه آتش‌نشان‌ها بعد از نجات سگش از درون یک لوله باریک، از او ۱۰هزار دلار گرفتند، شگفت‌زده شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: یکی از سگ‌های «آلن چیچیگناد» مرد ۲۵ ساله فرانسوی که همراه با سه سگ خود در اروپا سفر می‌کرد، در سوئیس ناپدید شد. این سگ به دنبال روباهی رفت و تا دو روز خبری از آن نشد. آلن و دو سگ دیگرش تمام این دو روز را به دنبال آن سگ بودند تا اینکه صبح روز سوم، یکی از سگ‌های آلن، سگ گمشده را گیرکرده درون لوله‌ای باریک پیدا کرد. لوله آنقدر باریک (با قطری حدود ‌۲۵سانتی‌متر) بود که آلن مجبور شد از نیروی آتش‌نشانی کمک بگیرد.

آتش‌نشان‌ها با بررسی اوضاع، به آلن گفتند نجات جان این سگ، به ابزار و ماشین‌آلات تخصصی نیاز دارد و او هزینه نجات را باید پرداخت کند. آلن بدون هیچ فکری پذیرفت و عملیات نجات با همکاری ۱۲ آتش‌نشان، تقریبا ۹ ساعت طول کشید.

هزینه ۱۰هزار دلاری مردی که سگش در لوله‌ای باریک گیر کرده بود/ عکس

قرار شد صورتحساب این عملیات ظرف چند هفته به آلن تحویل داده شود که بعد آلن با صورتحساب ۱۰هزار دلاری مواجه شد. او موظف بود صورتحساب را ۳۰ روزه بپردازد.

آلن گفت، نمی‌توانست بگذارد سگش در آنجا بمیرد و چاره‌ای جز پذیرفتن این هزینه را نداشته است. اما از اینکه آتش‌نشان‌ها برای عملیات‌ نجات از او پول گرفته‌اند بسیار تعجب کرده است.

خوشبختانه مردم سراسر دنیا که این خبر را شنیدند، برای پرداخت این پول به آلن کمک کردند. اما این اتفاق گردشگرها را به این فکر انداخته که آیا سوئیس محل گردشگری خوبی است یا باید از سفر به این کشور پرهیز کنند؟

منبع:

odditycentral

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: