کد خبر: ۹۶۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۸۷
روزنامه اعتماد در مطلبی با تیتر «استفاده از سارق بانک برای تخریب خانواده آیت‌الله هاشمی» از تماس تلفنی فائزه هاشمی خبر داد.

ادعای جنجال برانگیز علیه فائزه هاشمی درباره دیدار با یک سارق /بعد از ۷ سال هنوز از محبوبیت پدرم هراس دارند و دنبال تخریب خانواده هستندبه گزارش خبرداغ ، روزنامه اعتماد در مطلبی با تیتر «استفاده از سارق بانک برای تخریب خانواده آیت‌الله هاشمی» از تماس تلفنی فائزه هاشمی خبر داد.

روزنامه اعتماد نوشت:

پیرو انتشار مصاحبه سارق صندوق امانات بانک ملی، که در آن ادعا شده بود خانم فائزه هاشمی با سفر به ترکیه خواستار دیدار با سارقان بانک شده است، دختر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی طی تماسی از زندان اوین از این اظهارات اظهار شگفتی کرد.

فائزه هاشمی ضمن اظهار اینکه بیش از یک‌سال است که در زندان اوین به‌سر می‌برد، افزود: اصولا سال گذشته ممنوع‌الخروج بوده و از مدت‌ها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته است.

فائزه هاشمی ادامه داد: اصولا صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد که در آن لایو پخش کند و نسخه دستنویس خاطرات پدر نیز در دفتر نشر معارف انقلاب است نه هیچ صندوق اماناتی.

فرزند آیت‌الله هاشمی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی افراد با القای این‌گونه مطالب به یک سارق بانک قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را دارند، افزود: آقایان با گذشت هفت سال از رحلت پدرم، هنوز از محبوبیت ایشان هراس دارند که با این روش‌ها به تخریب ایشان و خانواده هاشمی می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: