کد خبر: ۹۶۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۹۳
سرمربی پرسپولیس خط و نشان خود برای بازیکنانی که در حد و اندازه های همیشگی نیستند را با بیرون گذاشتن آنها از ترکیب اصلی بازی با سپاهان می کشد.

نارضایتی یحیی از چند بازیکن؛ احتمال چند تغییر در ترکیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرمربی پرسپولیس خط و نشان خود برای بازیکنانی که در حد و اندازه های همیشگی نیستند را با بیرون گذاشتن آنها از ترکیب اصلی بازی با سپاهان می کشد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان ادامه دارد تا سرخ‌ها در لیگ برتر ایران بتوانند با کسب نتیجه‌ای مطلوب مقابل سپاهان اصفهان به کابوس چند هفته اخیر هواداران خود پایان دهند.

قهرمان سه گانه فصل گذشته فوتبال ایران سه‌بازی اخیر خود را نبرده است تا تبدیل به چالشی بزرگ برای اعضای تیم و طرفداران خود شود. یحیی گل محمدی بر خلاف همیشه عملکرد بازیکنان خود را مطلوب نمی‌داند و تصمیم به ایجاد تغییرات قطعی در ترکیب تیمش برای دیدار با سپاهان گرفته است.

سرمربی سرخپوشان در خطوط سه گانه ترکیب تیمش قصد تغییر دارد تا با ترکیبی نسبتا متفاوت برای بازی با سپاهان اصفهان آماده شوند. از این رو بعید است بازیکنانی همچون علی نعمتی، سروش رفیعی و نبیل باهویی در ترکیب بازی کنند.

ضمن اینکه عملکرد پر اشتباه محمدحسین کنعانی زادگان در بازی با استقلال تاجیکستان نیز مورد نقد کادر فنی این تیم قرار گرفته است اما مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی تنها مانع تغییر در قلب دفاع این تیم برای بازی با سپاهان اصفهان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: