کد خبر: ۹۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۷
جرارد پیکه، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در مورد جدایی پر سر و صدای او با شکیرا صحبت کرده است.

پیکه: هیچ کس از اتفاقات بین من و شکیرا خبر ندارد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جرارد پیکه در مصاحبه با RAC1 گفته که مردم چیزی از جدایی بین او و شکیرا نمی‌دانند و او به جایی رسیده که دیگر به آن شکل به چنین خبرها و شایعاتی اهمیت نمی‌دهد. پیکه و شکیرا در ژوئن 2022 پس از 11 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. عشقی آتشین و زوجی که همیشه از آنها به عنوان مثالی از یک ازدواج موفق یاد می‌شد، اما این رابطه به بدترین شکل ممکن شکست خورد و فوتبالیست مشهور و خواننده کلمبیایی با دو فرزند از یکدیگر جدا شدند. حالا بیش از یک سال از جدایی این زوج مشهور می‌گذرد و شکیرا بارها علیه پیکه و نامزد جوان او، کلارا چیا، موضع گرفته است. مدافع سابق بارسا در خصوص چنین صحبت‌هایی می‌گوید:

مردم، حتی 10 درصد از اتفاقاتی که بین من و شکیرا رخ داد را هم نمی‌دانند. چنین مسائلی خصوصی است و تعداد کمی می‌دانند که من چه شخصیتی دارم و چطور آدمی هستم. نمی‌توانم همیشه وقتم را صرف شایعاتی کنم که واقعیت ندارد و دیگر به آنها اهمیتی نمی‌دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: