کد خبر: ۹۶۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۱۴
شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به نظرم تا همین جا هم نکونام و استقلال خوب کار کرده اند ولی باید واقعیت را پذیرفت. این استقلال برای موفقیت در نیم فصل دوم نیاز به تقویت خود دارد.

وجود داشته باش و اعلام کن پرسپولیسی هستی/ فرهاد مجیدی حق داشت علیه‌ات بود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سپهر ستاری: شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است بعضی کارشناسان داوری رنگی عمل می‌کنند و هواداران نباید به نظرات بعضی از آنها توجه کنند. او در گفت و گو با خبرآنلاین توضیحاتی در این باره می‌دهد.

آقای بیانی استقلال صدر جدول است و به نظرتان این وضعیت ادامه پیدا می کند یا...
آقای نکونام علنا گفتند که مدیرعامل باشگاه قول داده در نیم فصل بازیکن بگیرد و کمبودها را جبران کند. خود نکونام چند بار این موضوع را گفته که برایش تابستان بازیکن نگرفته اند و قول داده اند در نقل و انتقالات زمستانی کمبودها جبران شود. به نظرم تا همین جا هم نکونام و استقلال خوب کار کرده اند ولی باید واقعیت را پذیرفت. این استقلال برای موفقیت در نیم فصل دوم نیاز به تقویت خود دارد. باید بازیکنان جدیدی در خطوط مختلف اضافه شوند. این چیزی است که نه من بلکه همه هواداران استقلال می گویند.

نکونام نسبت به مشکلات داوری هم انتقاداتی داشت. شما فکر می کنید امسال استقلال متضرر شده؟
ممنون که این سوال را پرسیدید چون نیاز بود چند نکته مهم برای روشنگری افکاری عمومی بگویم. اول اینکه متاسفم برای آن دسته از کارشناسان داوری که رنگی نظر می‌دهند. فردی که چنین کاری می‌کند حق الناس کرده و باید پاسخگو باشد. من تاسف می‌خورم در برنامه فوتبال برتر کارشناسانی نظر می‌دهند که خودشان در کمیته داوران عضو هستند و می‌خواهند به قول معروف لاپوشانی کنند و فشار را از روی کمیته خودشان و داوران‌شان بردارند. اسم این کار چیست؟ آقایان با دروغ می‌خواهید باعث پیشرفت داوری شوید؟ آقای تاج ببینید زیر دستتان چه اتفاقی می افتد. آه هوادار استقلال پشت این آدم هاست.

منظورتان کدام کارشناس داوری است؟

من نمی‌خواهم اسم بیاورم. خواهش می کنم شما هم نیاورید. خودتان نظرات را در فوتبال برتر ببینید. هفته قبل به دروغ می گویند روی مهرداد محمدی پنالتی نشده. دیگر تابلوتر از این پنالتی؟! همین کارشناس سال گذشته گفت توپی که قایدی در دربی زد و به دست گوولسیانی خورد پنالتی نبود، بعد دیشب می گفت توپی که به دست مدافع صنعت نفت خورده پنالتی بوده! آقای محترم خجالت بکش. اینقدر رنگی؟ اگر پرسپولیسی هستی وجود داشته باش رسما اعلام کن. آقای میثاقی اصلا چرا آدمی که در کمیته داوران پست دارد باید نظر کارشناسی بدهد؟! مدام دارد توجیه می کند. آخر این چه وضعی است؟ کارشناس رنگی نداشتیم که الان خداراشکر داریم.

وجود داشته باش و اعلام کن پرسپولیسی هستی/ فرهاد مجیدی حق داشت علیه‌ات بود!

یعنی فکر می‌کنید هواداران نباید به نظراتی که داده می شود توجه کنند؟
نمی خواهم زیاد این بحث را ادامه دهم. کارشناسانی داریم که سالم هستند و حرف حق را می گویند. بعضی ها خودشان را فروخته اند و خجالت دارد. شما به حرف های آقای دادکان استناد کنید. آدمی بوده که در دوران داوری محروم شده و الان همچنان در تشکیلات داوری هست. چطور چنین آدمی در تلویزیون کارشناسی می کند وقتی صلاحیت ندارد؟! همه چیز شده رابطه و باند بازی. سر استقلال را می برند بعد می گویند نه، پنالتی نبوده! آقایان هوادار استقلال دیگه طاقتش تمام شده...

به چه دلیل؟ به خاطر مسایل داوری؟
شما ببینید چطور بازی شمس آذر و استقلال را پوشش داده اند. سه صحنه مشکوک در محوطه جریمه اتفاق افتاده دو تا دوربین نیست که درست صحنه را نشان دهد. انگار همه چیز هماهنگ شده است. با این کارها می خواهید اشتباه داوران را توجیه کنید؟! آقای میثاقی شما چرا به هوادار استقلال بی احترامی می کنی؟ استقلال زودتر از پرسپولیس بازی کرده بازی اش را دو صبح نشان می دهی. مشکلت با استقلال چیست؟ حرف زیاد است ولی حیف که نمی شود یکسری چیزها را گفت. فقط می خواهم بگویم در این فوتبال اتفاقاتی می افتد که پشت پرده های عجیبی دارد و تهش به اینجا می رسد که می خواهند حق استقلال را بخورند و با صحنه سازی نشان دهند حق با ما نیست. در کل فرهاد مجیدی حق داشت علیه ات بود آقای ناکارشناس!

البته شاید بعضی ها فکر کنند شما یک طرفه به ماجرا رفته اید. قبول دارید نباید نظر یک کارشناس را تعمیم بدهیم و بگوئیم همه اینطور هستند؟

من در صبحتم گفتم که همه اینطور نیستند. من کارشناسی را دیده ام که همیشه حق را گفته. ناراحتی ام از دو سه نفر است که می دانم پشت پرده نظرات شان چیست. هوادار استقلال هم اینها را شناخته. فکر می کنند ما حافظه کوتاه مدت و بلند مدت نداریم. نه دوستان. نظرات شما را خوب یادمان می ماند. از این هفته به آن هفته هم می فهمیم چطور علیه استقلال کارشناسی می کنید. من از تلویزیون هم گلایه داریم با این نوع پوششی که از بازی استقلال دارد. اینقدر تابلو دیگر؟ روی مهرداد محمدی اوایل بازی صحنه مشکوک پنالتی اتفاق افتاده غیر از دوربین بالا دوربینی نبوده نشان دهد؟! این دیگر شاهکار است. به نظرم امسال استقلال هم از داورها ضربه خورده و هم از کارشناسان داوری!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: