کد خبر: ۹۶۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۹
پرسپولیس در غیاب چند مهره کلیدی خود به مصاف حریف ازبک می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال با چند تغییربه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

پرسپولیس برای این دیدار علاوه بر چند مصدومی که دارد درگیر یک دردسر دیگر هم شده است و وضعیت سرماخوردگی بازیکنان پرسپولیس ترکیب این تیم را کاملا پیچیده کرده و حتی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرد که تا روز بازی منتظر می‌نشیند تا ترکیب تیمش را مشخص کند.

با این حال به نظر می‌رسد از بین علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و فرشاد فرجی سه نفر روی نیمکت حضور خواهند داشت تا ترکیب پرسپولیس کاملا تغییر کند.

همچنین وحید امیری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد و احتمالا از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان:

علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و نبیل باهویی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: