کد خبر: ۹۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۵۰۹
دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای ادعا کرد که نیروهای ارتش اسرائیل به رهبری تیپ گولانی تصرف شهر غزه را به پایان رسانده و به سمت خط ساحلی شهر پیشروی می کنند.

نوار غزه را دو نیم کرده ایم؛ از این پس غزه شمالی و غزه جنوبی داریمدانیال هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای ادعا کرد که نیروهای ارتش اسرائیل به رهبری تیپ گولانی تصرف شهر غزه را به پایان رسانده و به سمت خط ساحلی  شهر پیشروی می کنند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ وی افزود که این مرحله بسیار مهمی در افزایش فشار بر حماس است و عملاً نوار غزه را به "غزه شمالی" و "غزه جنوبی" تقسیم می کند.  

سخنگوی ارتش اسرائیل از ساکنان غزه خواست به سمت جنوب حرکت کنند و تصریح کرد: ما عملیات امشب خود را به شکل بسیار بسیار قابل توجهی تشدید می کنیم. 

 به موازات آن، هاگاری گفت که در حال حاضر 240 گروگان در نوار غزه وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: