کد خبر: ۹۶۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۹
رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده به مصوبات لایحه عفاف و حجاب برگزار شد و بخشی از ایرادات را رفع کردیم.

مجلس به‌دنبال رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب/ کسی از منادی سفیدان شکایت نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده به مصوبات لایحه عفاف و حجاب برگزار شد و بخشی از ایرادات را رفع کردیم.

موسی غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه عفاف و حجاب برای رفع ایرادات وارده به مصوبات، گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات وارده به مصوبات لایحه عفاف و حجاب برگزار شد و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ایرادات هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرد و تقریباً همه این موارد حل و فصل شده است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین شورای نگهبان ابهامات و ایراداتی را به لایحه مذکور گرفته بود که در حال بررسی هستیم تا این ایرادات را رفع کنیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سوی نمایندگان مجلس شکایتی از علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز به دلیل رفتار خلاف عرف نزد معلمان شده است یا خیر، گفت: تاکنون هیچ شکایتی درباره این نماینده ثبت نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: