کد خبر: ۹۶۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۸۹
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای دقیق قانون بیمه کارگران ساختمانی و منفعت آحاد جامعه در دریافت پروانه ساخت بر اساس این قانون شد.

انتقاد اسحاقی از عدم اجرای صحیح قانون بیمه کارگران ساختمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سلمان اسحاقی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بیان کرد: ما قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح کردیم و به مردم قول دادیم که با اصلاح این قانون مشکلات آنها حل می‌شود اما اکنون اعلام شده افرادی که فرم ثبت کرده‌اند اما واریزی نداشته‌اند طبق روال قبل با آنها برخورد می‌شود و باید مبالغ نجومی برای اخذ پروانه ساخت پرداخت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف مجلس از اصلاح این قانون، تسهیل امور مردم و صدور پروانه‌های ساختمانی بود. از رئیس سازمان تامین اجتماعی انتظار می‌رود تا اجازه دهد همه مردم از اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی بهره‌مند شده و منفعت ببرند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: