کد خبر: ۹۶۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۷
بعد از درگذشت دختری که در مترو به دلیل افت فشارخون به زمین خورده و دچار ضربه مغزی شده بود، زهرا رهنورد اطلاعیه‌ای صادر کرد تا بگوید من هستم، فراموشم نکنید.

کیهان: زهرا رهنورد ماهواره دارد و تلویزیون ایران اینترنشنال را هم می بیندبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان : بعد از درگذشت دختری که در مترو به دلیل افت فشارخون به زمین خورده و دچار ضربه مغزی شده بود، زهرا رهنورد اطلاعیه‌ای صادر کرد تا بگوید من هستم، فراموشم نکنید.

رهنورد در ۵ ماه اخیر ۶ بیانیه منتشر کرده (برای بهاره هدایت و نرگس محمدی و آرمیتا گراوند و داریوش مهرجویی و علیه مصوبه عفاف و حجاب مجلس...) این در حالی است که وی و اطرافیانش، مدعی محدودیت دسترسی به ماهواره هستند، اما لحظه به لحظه اخبار اینترنشنال را خبر دارند و طبق دستورالعمل امیر ارجمند رابط میرحسین با سرویسهای جاسوسی غربی اقدام به انتشار بیانیه می‌کنند! چند هفته است بمباران غزه و جنایات اسرائیل را شاهدیم اما ظاهرا این جماعت لال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: