کد خبر: ۹۶۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۲
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: نکونام و گل‌محمدی 2 الگوی ورزشی هستند که اگر گوشت هم را بخورند، استخوان هم را دور نمی‌اندازند.

نکونام و گل‌محمدی گوشت هم را بخورند استخوان هم را دور نمی‌اندازندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: نکونام و گل‌محمدی 2 الگوی ورزشی هستند که اگر گوشت هم را بخورند، استخوان هم را دور نمی‌اندازند.

بهنام ابوالقاسم پور در مورد درگیری‌های لفظی اخیر جواد نکونام و یحیی گل محمدی اظهار داشت: هر دو از بزرگان ورزش و الگوهای جامعه ما هستند. همایون شاهرخی که سرمربی گل محمدی و نکونام در تیم ملی بود، می‌گوید من به شاگردان خود درس اخلاق و الگو بودن داده‌ام. افرادی که چنین مربی‌ای داشته‌اند، نباید در انظار مردم و رسانه‌ها به همدیگر بی‌احترامی کنند.

وی افزود: به مربیان خارجی نگاه کنید که پس از هر بازی چگونه همدیگر را بغل کرده و با هم رفیق هستند. استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی دارند و قطعا جوانان رفتار سرمربی این دو تیم را رصد می‌کنند، البته هم یحیی و هم جواد بچه‌های بااخلاقی هستند. ارتباط نزدیکی با هر دو نفر دارم و نمی‌خواهم در آینده از این دو نفر به بدی یاد شود. فوتبال و مربیگری تمام می‌شود. این دنیا ارزش چنین حرف‌هایی ندارد که بخواهند همدیگر را با القابی صدا کنند که درست نیست.

مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان تصریح کرد: از این مسائل فقط برخی سوءاستفاده و الگوبرداری بد می‌کنند. از گل محمدی و نکونام می‌خواهم دیگر چنین مسائلی را مطرح نکنند. روز گذشته درگیر بازی سایپا و خیبر خرم‌آباد بودم، اما وقتی شنیدم 2 رفیق من این گونه علیه یکدیگر صحبت کرده‌اند، واقعا تعجب کردم. زیرا هر وقت با نکونام صحبت می‌کنم از یحیی تعریف کرده و هر موقع با گل محمدی حرف زدم، از جواد تعریف کرده است. از آنها می‌خواهم هرچه سریع‌تر این موارد را تمام کنند زیرا فضای جامعه ملتهب می‌شود.

ابوالقاسم پور در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است جلسه‌ای برای آشتی‌کنان نکونام و گل محمدی برگزار کند، توضیح داد: قطعا این موضوع با یک صحبت خودمانی و بی‌سروصدا حل می‌شود. مسئله خاصی هم نیست. قطعا بزرگ‌ترها وسط می‌آیند و مشکل نکونام و گل محمدی را برطرف می‌کنند.

وی در مورد نقش قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال در ایجاد این درگیری‌ها عنوان کرد: یحیی گل محمدی و جواد نکونام، افرادی ورزشی هستند. آنها اگر گوشت هم را بخورند، استخوان هم را دور نمی‌اندازند. در مشکلات و شادی‌ها هوای هم را دارند. در فدراسیون فوتبال آدمی نمی‌بینم که بتواند ورزشی‌ها را به هم وصل کند. اگر چنین فردی در فدراسیون وجود داشت مشکلات این مجموعه را حل می‌کرد. اگر افرادی در فدراسیون بودند که منافع خود را در نظر نمی‌گرفتند، وضعیت فوتبال به اینجا نمی‌رسید. در آشتی دادن گل محمدی و نکونام فدراسیون نمی‌تواند نقشی داشته باشد. البته قوانینی که در مورد نقل و انتقالات تصویب شد، به نفع برخی‌ها است که دنبال سوءاستفاده بودند. افرادی این قوانین را تصویب کردند که خودشان در تیم‌ها ذی‌نفع هستند. اگر افراد غیرذی‌نفع را می‌آوردند، با نظرات کارشناسی خود می‌توانستند قوانین بسیار بهتری تصویب کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا در مورد دور شدن این تیم از صدر جدول لیگ یک گفت: در حال حاضر 6-5 بازیکن اصلی ما مصدوم هستند و تیم از شرایط ایده‌آل خود فاصله گرفته است. امیدوار داوری‌ها نیز بهتر شود زیرا در هفته‌های اخیر به دلیل نبود نظارت در لیگ یک، از داوری صدمه دیده‌ایم. در همین بازی با خیبر خرم‌آباد که یک بر صفر شکست خوردیم، داور به ضرر سایپا و خیلی بد سوت زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: