کد خبر: ۹۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۷۶
نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین‌المللی با رفتار دوگانه‌ای که از خود در برابر جنایات ریم صهیونیستی نشان دادند یک نه بزرگ به خود گفته و قطعا دیگر اعتباری در سطح بین‌المللی ندارند.

باقرزاده: برای شورای امنیت و مجامع حقوق بشری متاسفیمبه گزارش خبرداغ ، علی‌اصغر باقر زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: این امر بدیهی است که اسرائیل در حال حاضر کاملا با نظر آمریکا گام بر می دارد و به تنهایی از توان و قدرت لازم برای انجام این جنایات برخوردار نیست و آمریکا عملا وارد صحنه شده است. بعد از عملیات طوفان الاقصی دیدیم که بایدن و سایر کشورهای اروپایی دست به کار شدند تا این رژیم را نجات دهند که این امر حاکی از ضعف کامل این رژیم است.

وی در ادامه اظهار کرد: اسرائیل مولود و زاده آمریکا و انگلیس است و هر جنایتی که امروز اسرائیل علیه کودکان و زنان انجام داده و مانع ورود امدادهای بشردوستانه یعنی غذا و دارو شده است در همه آنان آمریکا شریک است. ما این جنایات را به شدت محکوم کرده و بیش از اسرائیل، آمریکا را مقصر می‌دانیم که از این جنایات حمایت کرده و تمام قوانین بین المللی را نقض می کند. آمریکا باید پاسخگوی این جنایات باشد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای شورای امنیت و مجامع بین المللی به خصوص مجامع حقوق بشری متاسف هستیم، تصریح کرد: این مجامع دیگر برای هیچ کشوری و در سطح بین الملل اعتبار ندارد، این مجامع با رفتارهای دوگانه ای که از خود نشان دادند یک "نه" بزرگ به خود گفتند و دیگر اعتباری ندارند.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: به قول حضرت امام(ره) اگر جهان اسلام متحد شده و یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد. جهان اسلام برای آزادی فلسطین باید هم افزایی داشته باشند و امیدوار هستیم حاکمان عرب نیز به حرف ملت های خود گوش دهند. ان‌شاءالله ملت فلسطین پیروز می شوند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: