کد خبر: ۹۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۷
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شاهد حضور کاندیداهایی با تنوع سیاسی مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم می‌توان انتظار برگزاری انتخابات رقابتی و با مشارکت نسبی را داشت.

نوری‌قزلجه: حضور کاندیداها با دیدگاه‌های سیاسی مختلف باعث افزایش مشارکت می‌شودبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در زمان پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رفت که چهره‌های شاخص و مطرح سیاسی بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنند که بنا به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد اکنون با توجه به اتمام مهلت نهایی ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید فضا را به سمت حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش برد.

وی اضافه کرد: گرم شدن تنور انتخابات و حضور مردم در آن بستگی به این دارد که چه تعداد از کاندیداها بتوانند در عرصه رقابت حضور پیدا کرده تا در نهایت شاهد تنوع در طیف‌های مختلف سیاسی در بین نامزدها باشیم.

نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی افرادی با تنوع سیاسی مختلف در رقابت‌ها حضور پیدا کنند می‌توان انتظار برگزاری انتخابات رقابتی و با مشارکت نسبی را داشت اما اگر این اتفاق نیفتد به نظر می‌رسد که انتخابات کم رونقی خواهد بود.

نوری در پایان اظهار کرد: بر این اساس روند تایید صلاحیت کاندیداهای مختلف منجر به افزایش مشارکت شده و مهم‌ترین آیتم حضور افراد از تفکرات سیاسی متفاوت در بین کاندیداها است که خیلی به افزایش مشارکت کمک می‌کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: