کد خبر: ۹۶۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۷
دستیار وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: حماس از غزه و غزه از حماس جداشدنی نیست و اسرائیل باید شوکران این واقعیت را سرکشد و واقعیت میدان را بپذیرد.

موسوی: حماس و غزه از هم جداشدنی نیستند/ اسراییل واقعیت میدان را بپذیردبه گزارش خبرداغ ، سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: با آن که بایدن مدعی است به نتانیاهو گفته مبادا اشتباهات آمریکا در عراق و افغانستان را در غزه تکرار کند اما به نظر می رسد نتانیاهو راه دیگری جز تکرار اشتباهات آمریکا ندارد. حماس از غزه و غزه از حماس جداشدنی نیست و اسرائیل باید شوکران این واقعیت را سرکشد و واقعیت میدان را بپذیرد.

موسوی پیش از این نیز در پیامی دیگر  در واکنش به مخافت مقامات آمریکایی با آتش‌بس در غزه نوشته بود: افتخار می‌کنند که مخالف آتش بس هستند اگر جنایات صهیونیست‌ها در ۷۵ سال گذشته توانسته باشد آرمان فلسطین و آزادی قدس را خاموش سازد دفاع شما از جنایت‌های این روزها هم صدای مظلومیت غزه را خاموش خواهد کرد. مطمئن باشید که نه آن شد و نه این خواهد شد و تاریخ شما را نخواهد بخشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: