کد خبر: ۹۶۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۲
بر اساس پیش‌بینی مدل‌های هواشناسی از بارش برف در کشور، ۸ شهرستان شامل سرعین، مشکین شهر، سراب، اردبیل،نیر، طالقان، چالوس و تنکابن طی پنج روز آینده بارش برف را تجربه خواهند کرد.

مردم این ۸ شهر منتظر بارش برف باشند/ پیش‌بینی اولین برف پاییزی ایران در ۵ روز آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین: بر اساس پیش‌بینی مدل‌های هواشناسی از بارش برف در کشور، ۸ شهرستان شامل سرعین، مشکین شهر، سراب، اردبیل،نیر، طالقان، چالوس و تنکابن طی پنج روز آینده بارش برف را تجربه خواهند کرد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی دوشنبه‌ ـ بانفوذ جریانات‌ خنک‌ شمالی‌ ـ در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش‌ رخ‌ خواهد داد.

سه‌شنبه‌ ـ علاوه بر مناطق‌ یاد شده ـ در استان‌های واقع‌ در زاگرس‌ مرکزی، بخش‌هایی‌ از مرکز، ارتفاعات‌ کرمان، جنوب‌ استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان و شمال فارس‌ و چهارشنبه‌ ـ علاوه بر مناطق‌ فوق‌ ـ در بخش‌هایی‌ از غرب‌ و شمال غرب‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ پراکنده، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد رخ‌ خواهد داد.

دریای خزر در روز دوشنبه‌ مواج‌ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: