کد خبر: ۹۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۹۸
ائتلاف اصولگرایان در جدیدترین کنش انتخاباتی خود اقدام به برگزاری همایشی ۴ هزار نفری در حرم مطهر امام خمینی(ره) کرد.

متلک سیاسی روزنامه دولت به نشست انتخاباتی قالیباف/ کنش انتخاباتی برگزار کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : ائتلاف اصولگرایان در جدیدترین کنش انتخاباتی خود اقدام به برگزاری همایشی ۴ هزار نفری در حرم مطهر امام خمینی(ره) کرد.

محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و غلامعلی حدادعادل به عنوان رهبران این ائتلاف در این نشست حضور داشتند. رئیس مجلس طی سخنان در جمع شرکت‌کنندگان این مراسم تأکید کرد که «باید سهم‌خواهی را حرام بدانیم. کسانی باید به مجلس راه یابند که دغدغه و توان حل مسأله را داشته باشند زیرا کشور نیازمند تحول است.»

اصولگرایان که در انتخابات 94 مجلس خود را «جمنا» (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) و در انتخابات 98 «شانا» (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) نامیده بودند، در همایش اخیر نیز از نام جدید خود رونمایی کردند.

 

اصولگرایان قرار است در انتخابات پیش روی مجلس تحت عنوان «مبنا» ( مجمع بیداری نیروهای انقلاب) فعالیت کنند.

گفتنی است، «شفافیت آرای نمایندگان» از مهم‌ترین وعده‌هایی بود که جریان اصولگرا علی‌رغم پیروزی حداکثری در انتخابات اخیر مجلس، تاکنون نتوانسته است آن را محقق کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: