کد خبر: ۹۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۸۶
یک روز بعد از مشاجره در زمین، دو ستاره پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند.

تنبیه یحیی برای دو ستاره خاطی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : یک روز بعد از مشاجره در زمین، دو ستاره پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند.

در آخرین دقیقه نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن شناخته شده سرخ‌ها بر سر نواختن ضربه ایستگاهی مشاجره کردند. درگیری لفظی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که با دخالت سایر بازیکنان پایان یافت منجر به اتخاذ یک تصمیم چکشی از سوی یحیی گل‌محمدی شد.

معمولا از این قبیل بحث‌ها در تیم‌های بزرگ و پرسپولیس رخ داده بود اما این بار یحیی کوتاه نیامد و با یک تصمیم انضباطی هر دو بازیکن را در بین دو نیمه از ترکیب بیرون کشید و با تعویض سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان چند جابجایی در ترکیب خود انجام داد و تغییرات ریسکی در تیمش داشت.

تصاویر و ویدیوهای مشاجره آنها به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ای وایرال شد و در حالی که بحث‌های آتشینی در صفحات هواداری جریان داشت، سروش و کنعانی از مقابل خبرنگاران گذشتند و سوار اتوبوس پرسپولیس شدند. آنها موضوع را به قدری عادی می‌دانستند که حتی در این باره صحبت هم نکردند اما زمانی که تلفن همراه خود را دیدند با سیلی از خبرها و پست‌ها در این باره مواجه شدند.

برای آنها این موضوع کاملا یک موضوع حل‌شده و داخل بازی بود. به خصوص اینکه پرسپولیس در آن لحظه، زیر فشار قرار داشت و بازیکنان برای زدن گل پیروزی‌بخش بی‌تاب به نظر می‌رسیدند و حتی وقتی کنعانی برای سروش استوری کرد و قلب گذاشت باز هم از نظر رفیعی این حرکت اضافی بود چون از نظرش آن درگیری توضیح خاصی ندارد و جزء چیزهای نرمال فوتبال محسوب می‌شود در هر سطحی ده‌ها نمونه از آن هست.

در عین حال و در نقطه مقابل در شایعات صحبت این بود که شاید تنبیه این دو بازیکن محدود به بیرون آوردنشان از ترکیب نباشد و از آنجایی که این صحنه در یک مسابقه بین‌المللی اتفاق افتاده و بازیکنان حریف هم از دیدن این صحنه متعجب شده بودند، شاید گل‌محمدی تنبیه و جریمه بیشتری برای هر دو نفر در نظر بگیرد اما تنها اتفاقی که دیروز رقم خورد حضور این دو بازیکن در تمرین گروهی بود. کنعانی و رفیعی که ترکیب اصلی بازی با استقلال تاجیکستان حضور داشتند، با تصمیم یحیی گل‌محمدی همراه نفرات ذخیره تمرین کامل و ۷۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند در حالی که باید با بازیکنان ترکیب اصلی ریکاوری می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: