کد خبر: ۹۵۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۱۲۸
رهبر انقلاب فرمودند: دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند، پیروزی قطعاً برای فلسطین است.

رهبر انقلاب: آمریکا جنایت غزه را مدیریت می کند /دولت های اسلامی منفعل نباشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان و جمعی از خانواده‌های شهید این استان صبح امروز (چهارشنبه۳ آبان) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه بخوانید؛

*آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است.

*حضور روسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده نگرانی آنها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.

* دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.

*حضور روسای کشورهای ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهندۀ نگرانی آنها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.

* قضیه غزه از یک سو صحنه مظلومیت و از سوی دیگر صحنه اقتدار است.

*بله مردم غزه واقعاً مظلومند و این دشمن ددمنش و خون‌خوار، رژیم تروریستی غاصب، حدّی برای جنایت نمی‌شناسد. در یک بمباران هزار نفر را شهید میکند، اینجوری است، حدّی نمی‌شناسد. مظلومیت مردم این‌جوری ظاهر میشود.

* اما در کنار این مظلومیت دو نقطه‌ی مهم وجود دارد: یک نقطه صبوری این مردم است، توکل این مردم است. این مردم صبوری به خرج دادند انصافاً.

*یک نکته‌ اصلی دیگر هم این است که در این قضیه آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران است. یعنی در این جنایت دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زنها و اینها داخل شده و آلوده است. در واقع او دارد به یک نحوی مدیریت می کند این جنایتی را که در غزه دارد انجام می گیرد. آمریکاست که دارد مدیریت می کند. 

*در کنار این، نکته‌ مهم دیگری که وجود دارد این است که ضربه‌ای که در این حادثه در این حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد یک ضربه تعیین‌کننده است. تاکنون چنین ضربه‌ای به این رژیم وارد نشده و همان‌طور که ما اول هم عرض کردیم قابل ترمیم نیست. هر چه می‌گذرد بیشتر معلوم میشود که قابل ترمیم نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: