کد خبر: ۹۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۵۶
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که جداول مرتبط با افزایش بهره‌وری هر بخش در آن ذکر شده بود را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه)  و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده ۱۱۱ لایحه را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در ماده ۱۱۱ لایحه برنامه آمده بود که؛ به منظور تحقق سهم سی و پنج درصدی(%۳۵) رشد بهره وری کل عوامل تولید در رشد اقتصادی هدف برنامه (هشت درصد(%۸)) و تحقق رشد شاخص بهره وری کل عوامل تولید بخشی مندرج در جدول زیر، دولت و دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای تکالیف زیر می باشند:

ارجاع جداول مرتبط با افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه



محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ضمن ارجاع این بند به کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: لازم است به جای این ماده یک بند آورده شود که دولت مکلف شود ظرف شش ماه بعد از ابلاغ قانون بر اساس فصول شاخص های بهره وری را در جداول به صورت کمی و کیفی ارائه کند و این بند سندی برای راهبری برنامه از سوی مجلس و دولت شود.

انتهای پیام

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: