کد خبر: ۹۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۷۲
اسحاق جهانگیری جزئیاتی از دیدارش با ابراهیم رئیسی بعد از پیروزی در انتخابات و پیش از مستقر شدن در پاستور را روایت کرده است.

جهانگیری: به رئیسی گفتم بدون برجام یک روز خوش نخواهید داشت /فکر می کردند یک دکمه ای را می‌زنند و اقتصاد کشور به راه می افتدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در کنگره حزب کارگزاران با اشاره به دیدارش با رئیسی بعد از روی کار آمدن گفت: به او گفتم بگذارید روحانی و ظریف در ۲ ماه باقیمانده تا مستقر شدن شما، برجام را به سرانجام برسانند. گفتم بروید صحبت کنید، بدون برجام یک روز خوش در کشور نخواهید داشت.

معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق افزود: فکر می‌کردند یک دکمه‌ای هست که آن را می‌زنند و اقتصاد کشور راه می‌افتد. چون یک روز کار اجرایی نکرده بودند، یک دهداری، یک فرمانداری اداره نکرده بودند که بفهمند کار چیست. می گفتند بدون مذاکره، بدون برجام می‌توانیم اداره کنیم.

 

وی تاکید کرد:به رئیسی گفتم اگر تحریم‌ها هست، تیمی بچینید که بتواند در تحریم کشور را اداره کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: