کد خبر: ۹۵۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
جگوار از بزرگترین و قدرتمندترین گربه‌سانان جهان است که تقریبا هر جنبده‌ای را شکار می‌کند حتی تمساح!

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، یک شکارچی باید بسیار قدرتمند باشد که فکر شکار تمساح به سرش بزند و جگوار یکی از این شکارچیان قدرتمند طبیعت است.

شکارچی بی‌رقیب جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی جگوار است که بزرگترین گربه‌سان قاره آمریکا به شمار می‌رود و علیرغم شباهت ظاهری از دیگر پلنگ‌های جهان بزرگتر و قدرتمندتر است.

جگوار در راس هرم غذایی ایستاده است و هر جنبده‌ای را شکار می‌کند حتی تمساح. کیمن تمساحی نسبتا کوچکی است که در آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و خود از شکارچیان بزرگ طبیعت است اما شکار جگوار می‌شود.

گربه‌ای که تمساح شکار می‌کند/ عکس

بدن جگوار بزرگتر و عضلانی‌تر از دیگر پلنگ‌ها است و وزن گونه نر این موجود به ۱۵۰ کیلوگرم هم می‌رسد. با چنین جثه بزرگ و آرواره‌ای که استخوان را خرد می‌کند بیش از ۸۷ جانور گوناگون در منوی غذای جگوار جای می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: