کد خبر: ۹۵۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۴
قسمت هفتم سریال زخم کاری با کشته شدن ۲ نفر از اعضای هلدینگ ریزآبادی‌ها بوی بازگشت به دوران اوج خود را می دهد. محمدحسین مهدویان که با ساخت فصل یک زخم کاری و نشان دادن خشونت و کشتن اعضای خانواده ریزآبادی در هر قسمت نشان داد مخاطب امروز نیازمند تماشای هیجان از جنس قدرت و ثروت و خونریزی است بار دیگر در فصل دوم زخم کاری نیز به سراغ همان روند همیشگی خودش در فضای سریال رفت.

حالا دوباره وقت پرواز استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، قسمت هفتم سریال زخم کاری با کشته شدن ۲ نفر از اعضای هلدینگ ریزآبادی‌ها بوی بازگشت به دوران اوج خود را می دهد. محمدحسین مهدویان که با ساخت فصل یک زخم کاری و نشان دادن خشونت و کشتن اعضای خانواده ریزآبادی در هر قسمت نشان داد مخاطب امروز نیازمند تماشای هیجان از جنس قدرت و ثروت و خونریزی است بار دیگر در فصل دوم زخم کاری نیز به سراغ همان روند همیشگی خودش در فضای سریال رفت. 

معصومه جامی: در قسمت هفتم شاهد بودیم که جاوید و الهام دو تن از اعضای شرکت که از دوستان میثم نیز بودند پس از آنکه توسط طلوعی و شفاعت تطمیع شدند تا به میثم خیانت کنند در مسیر این اتفاق به سراغ میثم رفتند و او را مجاب کردند تا به سفر ترکیه برود و در آنجا با یک تاجر عرب دیدار کند. نقشه‌ای که املشی و شفاعت برای حذف میثم کشیده بودند ناگهان با اطلاع سمیرا از نقشه آن‌ها تبدیل به یک انتقام شد و به جای میثم که قرار بود در این سفر کشته شود جاوید و الهام کشته شدند.

نکته جالب در مورد تمامی کشته‌های زخم کاری آزمندی آن‌ها است. هر گاه انسان به مرز آز و طمع می‌رسد و تلاش می‌کند بیش از آن چیزی که هست را از راهی غیر از تلاش به دست بیاورد توسط دیگر رقبا از میدان کنار گذاشته می‌شود. از همان قسمت‌های نخست فصل اول که نجفی به طمع بریدن گوش مالک در ماجرای قتل حاج عمو سعی کرد از او پول بگیرد و به جای پول، چاقو نصیبش شد تا همین قسمت که جاوید و الهام به طمع پول بیشتر رفیق خود را تنها گذاشتند همواره پول و حرص و طمع نقش مهمی در شکل‌گیری جنایت داشته است.

سمیرا با بازی خوب و روان رعنا آزادی‌ور در این قسمت باز هم به دوران اوج خود بازگشت و استرس و خشم را برای مخاطب به تصویر کشید. او که در قسمت‌های نخست فصل دوم تبدیل به یک زن مهربان و صبور شده بود که درگیر یک رابطه عاطفی شده است تا بحران‌های عاطفی و روحی و روانی گذشته را از سر بگذراند باز هم وقتی خطر را نزدیک خانواده‌اش دید همانند یک ماده شیر زخم خورده خروش کرد و در اولین اقدام در ایمیلی توسط هکر اجیرشده به قاتلان میثم پیام داد و به جای آنکه برنامه قتل و کشتار را متوقف کند دست به انتقام زد و از عاملان قتل خواست به جای میثم به سراغ جاوید و الهام بروند. این یعنی اینکه سمیرا به خوبی توانست به اصل خودش که یک زن فم فتال است بازگردد.

باید دید با این «رد خون» در قسمت‌های آینده و پررنگ شدن حضور مالک باید منتظر اتفاقات متفاوتی باشیم. اتفاقاتی که بوی خون می‌دهد و نشان می‌دهد سریال محبوب نمایش خانگی باز هم با خون بازی درست (جایی که پای پول در میان است) جان تازه‌ای گرفته است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: