کد خبر: ۹۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۳۰
تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات وحشیانه علیه غیرنظامیان بی‌پناه، خط قرمزی ندارد و مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند در وقوع این فجایع با اسرائیلی‌ها سهیم و شریک هستند.

مدعیان دروغین حقوق بشر در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، محسن پیرهادی با اشاره به جنایت و حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی شهر غزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیانیه‌های پوشالی حامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از جنایت نشان داد اغلب کشورهای غربی در اعمال قوانین بشردوستانه بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر فلسطین استانداردی دوگانه دارند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات وحشیانه علیه غیرنظامیان بی پناه، خط قرمزی ندارد و مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند در وقوع این فجایع با رژیم صهیونیستی سهیم و شریک هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فاجعه تلخ و هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت صدها تن از غیر نظامیان در نوار غزه شد، عنوان کرد: هیچ منطق و وجدانی توجیه کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی پناه و غیر نظامیان نیست، انفعال جامعه جهانی به ویژه مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت جنگی، تاسف آور است.

وی اضافه کرد: کوچاندن مردم غزه از فلسطین، طرح جدید اسرائیل و آمریکا برای خاورمیانه است و آنها رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند اما جریان مقاومت همچون گذشته مانع از تعبیر خواب شوم آنها خواهد شد.

پیرهادی با تاکید بر اینکه آمریکا در جنایات جنگی نوار غزه با ارتش رژیم صهیونیستی همدست است، افزود: حضور دو ناو جنگی آمریکایی در شرق مدیترانه، همراهی ۲ هزار سرباز آمریکایی با ارتش صهیونیستی و برنامه سفر رییس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی، موید این است که آمریکا عملا و در بالاترین سطح از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه حمایت کرده و حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب، در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: