کد خبر: ۹۵۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۶۲
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید همه طیف‌ها، جناح‌ها و گرایش‌های مذهبی در کشور اجماع صددرصدی در دفاع از مردم فلسطین داشته باشیم.

رحیمی‌جهان‌آبادی: همه گرایش‌های مذهبی برای دفاع از مردم فلسطین اجماع کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: غزه امروز نماد ۷۰ سال ظلم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت بی‌دریغ از اسرائیل است؛ آمریکا در این ۷۰ سال حتی اجازه نداده یک قطعنامه شورای امنیت علیه اسرائیل تصویب شود. آمریکا به اتمی شدن اسرائیل و به ظلم اشغالگری اسرائیل در همه ابعاد کمک کرده است.

وی ادامه داد: فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان در ظلمی شریک هستند که امروز در خاورمیانه اتفاق می افتد؛ مردم غزه راهی جز دفاع، مقاومت، شهادت و ایستادن ندارند.

رحیمی جهان آبادی تاکید کرد: باید همه طیف ها، جناح ها و گرایش های مذهبی در کشور اجماع صددرصدی در دفاع از مردم فلسطین داشته باشیم؛ ما آرمان بزرگ انقلاب اسلامی را داریم که یک آرمان انسانی و مبتنی بر دموکراسی و حقوق بشری است که تنها غرب ادعای آن را دارد.

وی در پایان گفت: درود بر شرف همه شهدای مقاومت و مردم غزه می فرستم که ابهت، عظمت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در این نبرد دچار فروپاشی کردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: