کد خبر: ۹۵۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۷۱
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند تا امکانات خود را جهت نصب تجهیزات ارتباطی در اختیار اپراتورهای مخابراتی قرار دهند.

امکانات دستگاه‌های اجرایی در اختیار اپراتورهای مخابراتی قرار می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، بند پ ماده ۶۵ لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند پ ماده ۶۵ لایحه برنامه؛ دستگاه های اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مکلفند با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجوز استفاده از ابنیه و زیرساخت های خود از قبیل تیرهای انتقال، مسیرهای ارتباطی زمینی و زیرزمینی، مجرا(داکت)ها و فضاهای مناسب، از قبیل فضاهای دولتی، عمومی و تفریحی را جهت نصب تجهیزات ارتباطی، وفق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در اختیار کارور (اپراتور) های مخابراتی قرار دهند.

بر اساس تبصره ۱ این بند، تعرفه های این بند ظرف سه ماه از لازم الاجرا شدن این قانون باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسیده و در طول سال های اجرای برنامه هرسال حداکثر تا پایان خرداد ماه سال بعد، به روزرسانی و ابلاغ شود.

بر اساس تبصره ۲ این بند؛ هزینه مربوط به شهرداری ها ناشی از این بند باید مطابق قانون از جمله قانون شهرداری مصوب ۱۳۳۴/۴/۱۱ با اصلاحات و الحاقات بعدی پرداخت یا در حساب های فی مابین اعمال گردد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: