کد خبر: ۹۵۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۴
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان طلا و جواهر در مجتمع تجاری غرب تهران با حضور به موقع پلیس خبر داد.

دستگیری سارقان طلا در مجتمع تجاری غرب تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان طلا و جواهر در مجتمع تجاری غرب تهران با حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور گفت: متصدی یک واحد صنفی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات را به مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اطلاع می‌دهد و مأموران به سرعت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متصدی واحد صنفی با حضور یکی از مشتریان متوجه سرقت تعدادی از طلا و جواهرات شده است ادامه داد: بررسی تصاویر ثبت شده دوربین‌های مدار بسته نشان می‌داد سارق طلا و جواهرات یک خانم بوده که با کمک مردی مرتکب سرقت شده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: بلافاصله طرح مهار سارق عملیاتی و پس از گشت زنی‌های مکرر و هدفمند و با تلاش مأموران زبده کلانتری شهرک قدس، سرانجام متهمان در محدوده بلوار دریا شناسایی و دستگیر شدند و از متهمان طلا سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد خاطرنشان کرد: سارقان با تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: