کد خبر: ۹۵۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۹۶
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ شعبه بانک سپه در این شهر گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و لکه گیری محل تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

آتش‌سوزی سنگین در پارکینگ یک بانکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ شعبه بانک سپه در این شهر گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و لکه گیری محل تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

روح الله بهشتی فرد افزود: ساعت ۸:۱۶ دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در طبقه زیرین یکی از شعبه‌های بانک سپه (شعبه حاج مرادی) واقع در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع خیابان کشاورز به سامانه ۱۲۵ این آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی تیم‌های عملیاتی آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شدند که به دلیل سرعت عمل آتش نشانان از سرایت آتش به بخش اداری این بانک که در طبقه فوقانی پارکینگ قرار داشت جلوگیری شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: سه ایستگاه عملیاتی، ۴۰ آتش نشان و پنج خودروی عملیاتی پیشرو و اطفای حریق سنگین در این عملیات مشارکت داشتند که با اقدام‌های انجام شده هم اکنون این آتش سوزی مهار و لکه گیری آن در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: علاوه بر خودرو مقادیری وسایل مستعمل نیز در پارکینگ این بانک نگهداری می‌شد که منشا دقیق این حادثه نیاز به بررسی بیشتر کارشناسان دارد.

بهشتی فرد تاکید کرد: با توجه به قرار داشتن بخش اداری بانک در طبقه فوقانی محل آتش سوزی، احتمال ریزش سقف پارکینگ وجود دارد لذا برای ایمن سازی منطقه در همان دقایق اولیه علاوه بر قطع آب، برق و گاز، شعبه به طور کامل تخلیه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و یا فوتی نداشت، ادامه داد: تنها خسارت‌های این حادثه آتش سوزی تعدادی از خودروی مستقر در این پارکینگ است که برآورد این خسارت‌ها نیز در دستور کار است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: به دلیل مجاورت پارکینگ با یک دبستان، در همان لحظات اولیه مدیران این مدرسه اقدام به تخلیه مدرسه و جا به جایی ۱۰۰ دانش آموز به پارکینگ ساختمان مجاور کردند.

وی افزود: با گسترش حجم دود این دانش آموزان به یکی از مساجد منطقه انتقال یافتند و سپس با اطلاع به والدین به منازل خود منتقل شدند.

به دلیل حجم آتش سوزی این حادثه علاوه بر تیم‌های عملیاتی آتش نشان و اورژانس، دادستان، ‌شهردار و نایب رییس شورای اسلامی شهر دزفول و تعداد دیگری از مسوولان شهری در محل حادثه حاضر شدند.

۲ دستگاه آمبولانس و یک تیم عملیاتی اورژانس نیز در محل آتش سوزی مستقر شدند.

آتش نشانان ضمن لکه گیری کامل این حادثه در حال بازگشایی مسیر تردد خودروهای عبوری هستند.

این آتش سوزی باعث ایجاد ترافیک و اختلال در تردد خودروهای عبوری از خیابان امام خمینی(ره) شد.

شامگاه شنبه هفته پیش نیز آتش سوزی شدید در بانک ملی مرکزی اهواز شعبه آزادگان خیابان امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که به دلیل شدت و گستردگی این آتش سوزی ۱۱۸ آتش نشان و ۲۱ خودرو به محل حادثه اعزام و نیروهای آتش‌نشان بازنشسته نیز برای کنترل این آتش‌سوزی فراخوان شدند.

اگر چه عملیات اطفای حریق این آتش سوزی پنج ساعت به طول انجامید اما به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اسناد و مدارک موجود در خزانه این بانک در حفاظت و امنیت کامل هستند و مقرر شده این مدارک به مکان دیگری منتقل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: