کد خبر: ۹۵۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۱۶
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هشدار داد: در صورت ادامه عملیات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه جبهه جدیدی به مراتب هوشمندانه‌تر و سخت‌تر در برابر این رژیم شکل خواهد گرفت.

در صورت ادامه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی جبهه جدیدی مقابل آن شکل خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فداحسین مالکی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد حملات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه هستیم. حملات ددمنشانه اسرائیل به نوار غزه شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و موجی از نفرت را علیه اسرائیل به وجود آورده است.

وی در ادامه اظهار کرد: دنیا بداند اگر اسرائیل به عملیات وحشیانه خود ادامه دهد قطعا جبهه جدیدی در مقابل اسرائیل تشکیل خواهد شد که این جبهه به مراتب سخت‌تر و هوشمندانه‌تر از جبهه ۱۹۷۳ -که ائتلاف اعراب در برابر اسرائیل بود- خواهد شد. انتظار می‌رود که دنیا به هشدار مصر و قطر و عربستان سعودی توجه کند.  ادامه این حملات وحشیانه به پهنای همه جهان اسلام می‌رود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان ملل وظیفه خطیری در این موضوع دارد. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این عملیات وحشیانه قطع شود.

مالکی گفت: زلزله خانمان سوز هرات یکی از مرگبارترین حوادث قرن اخیر بوده که در مرحله اول بیش از ۴۵۰۰ نفر و در مرحله دوم بیش از ۲۵۰۰ نفر فوت کردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: