کد خبر: ۹۵۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۰۱
ایراد بزرگی به قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس وارد شده که ممکن است معادلات در این باشگاه را با تغییرات بزرگی همراه سازد.

افشای ایراد قرارداد گل‌محمدی؛ اقدام غیرقانونی سرپرست پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: ایراد بزرگی به قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس وارد شده که ممکن است معادلات در این باشگاه را با تغییرات بزرگی همراه سازد.

از بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و پس از مصاحبه‌ای که یحیی گل‌محمدی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داد این مربی در تمرینات سرخ‌پوشان شرکت نکرد تا این تیم بحران جدیدی را تجربه کند. از طرف دیگر روز پنج‌شنبه مشخص شد که یحیی گل‌محمدی راهی دبی شده تا شایعات جدیدی در خصوص این مربی به راه بیفتد.

یحیی گل‌محمدی که گفته می‌شود به دنبال دریافت آپشن‌های خود و بازیکنانش بوده گویا درخواست دیگری هم دارد و آن بحث تمدید قرارداد است. قرارداد سه ساله گل‌محمدی با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او علاقه‌مند است که همچنان در این باشگاه مشغول به کار باشد. حتی اخبار تأیید نشده از این حکایت دارد که یکی از شروط گل‌محمدی برای ادامه کار بحث تمدید قرارداد با او است هرچند که فعلاً هیچ‌یک از طرفین این موضوع را تأیید نکرده‌اند.

قرارداد سه ساله گل‌محمدی در زمان سرپرستی مجید صدری در پرسپولیس امضا شد. همان موقع خیلی‌ها معتقد بودند که صدری این تمدید قرارداد عجولانه را برای داشتن حمایت گل‌محمدی انجام داد تا بتواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد هر چند که سه ماه بعد از تمدید قرارداد با گل‌محمدی او جای خود را در دی‌ماه 1400 به رضا درویش داد.

حالا اما در خصوص قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس اخبار جالبی به گوش می‌رسد که گویا یکی از ایراداتی که نهادهای نظارتی به قرارداد سرمربی پرسپولیس وارد دانسته‌اند غیرقانونی بودن این قرارداد است!

پیش از این رضا درویش هم از ورود نهادهای نظارتی به قرارداد گل محمدی خبر داده بود.

طبق قانون، قرارداد باید به امضای مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره می‌رسید اما صدری که آن زمان سرپرست بود به تنهایی این قرارداد را امضا کرد و حتی هیچ‌یک از اعضای هیأت مدیره این قرارداد را امضا نکردند. این ایراد اساسی به قرارداد سرمربی پرسپولیس گویا محل اشکال بوده و حالا باید دید که این اخبار چقدر صحت دارد.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با سرمربی خود ندارند و اگر قرار باشد اتفاقی هم رخ دهد در پایان فصل خواهد بود. باید دید در این تقابل بین باشگاه و سرمربی زور کدام طرف بر دیگری خواهد چربید و آیا یحیی گل‌محمدی به خواسته‌هایش می‌رسد یا اینکه باشگاه پرسپولیس حرف خود را به کرسی می‌نشاند. هرچه که هست تمرینات پرسپولیس در هفته جاری زیر نظر یحیی گل‌محمدی ادامه پیدا خواهد کرد تا این پرسپولیس، آتش زیرخاکستری باشد که ممکن است باردیگر شعله ور شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: