کد خبر: ۹۵۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۲۰
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی یک نقطه از توانمندی‌های جبهه مقاومت بود و قطعا انتقام از این رژیم اشغالگر عین صلح ماندگار است.

مقصودی: اسرائیل یک پادگان تروریستی علیه ملت‌های مسلمان استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فاطمه مقصودی در تذکری در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری به درستی اشاره کردند دولت‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند دچار اشتباه شده و قطعا ضرر می‌کنند. سلام بر آزادگان جهان و سلام بر فلسطین، خداوند را برای اعطای این عزت و پیروزی به مجاهدان فلسطینی سپاس می‌گوییم. منطق پوشالی که این رژیم منحوس را به وجود آورده از بین رفته و اسرائیل نه یک کشور بلکه یک پادگان تروریستی علیه فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است.

نماینده بروجرد گفت: فلسطین مهمترین مسئله سنت اسلام بوده و بی شک طوفان الاقصی یک نقطه از توانمندی جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم بوده و ادامه انتقام از این رژیم اشغالگر دیر نیست. انتقام از این رژیم ظالم عین صلح ماندگار است. فلسطین زنده است و جهاد ادامه دارد. فلسطین متعلق به مردمان است.

حسن محمدیاری نیز در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم جزو آموزه‌های دینی و آرمان‌های انسانی است. فتح الفتوح جبهه مقاومت باعث مباهات شد و امید است این ظلم ستیزی برای همه آزاد اندیشان و آزادگان جهان الگویی باشد.

سید جواد حسینی کیا نیز در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بنده نیز جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی آن را علیه ملت مظلوم فلسطین محکوم می‌کنم و قطعا دست الهی انتقام را ازاین رژیم منحوس خواهد گرفت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: