کد خبر: ۹۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۶۵
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان تعویق مسابقه با هوادار شده است.

احتمال تعویق بازی بعدی استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان تعویق مسابقه با هوادار شده است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ استقلال روز 28 مهر باید مقابل هوادار تهران در دیدار معوقه از هفته ششم به میدان برود و این در حالی است که 4 بازیکن آبی پوش در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند.

صالح حردانی ، سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی و روزبه چشمی چهاربازیکن ملی پوش استقلال هستند که همراه شاگردان قلعه نویی به اردن سفر خواهند کرد. با توجه به اینکه دومین بازی ایران در تورنمنت اردن روز 25 مهر ماه برگزار می شود و ملی پوشان روز 26 مهرماه به ایران برمی گردند، استقلالی ها خواهان آن شده اند تا بازی این تیم مقابل هوادار حداقل یکروز به تعویق بیفتد.

نامه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص به سازمان لیگ رسیده و باید دید نظر کمیته مسابقات چیست و در نهایت چه تصمیمی گرفته می شود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ زمان بازی هفته هشتم استقلال روز 5 آبان ماه اعلام شده و برگزاری دیدار آبی ها با هوادار در روز 29 مهرماه هم فاصله مناسبی تا بازی بعدی ایجاد می کند و مشکلی نخواهد داشت. هرچند که سازمان لیگ باید در این باره نظر بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: