کد خبر: ۹۵۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۹۲
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی یک پایگاه تمام عیار تروریستی است که علیه ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان توطئه می‌کند.

گودرزی: رژیم صهیونیستی یک پایگاه تمام عیار تروریستی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، عباس گودرزی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک کشور یا یک نظام نیست که امروز برخی روشنفکران افاضه نظر می‌کنند بلکه یک پایگاه تمام عیار تروریستی است که از زمانی که نطفه نامشروع آن شکل گرفت علیه ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان توطئه می‌کند.

کمال علیپور خنکداری نیز در تذکری در جلسه علنی مجلس تصریح کرد: حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل را به مردم مظلوم فلسطین محکوم می‌کنیم. ملت ایران پای ارزش‌های مردم مظلوم فلسطین مثل همیشه ایستادگی می‌کنند. بهتر است آمریکا و اسرائیل بدانند که مردم ایران آزمایش‌های مختلفی را پس داده‌اند و دیگر نیازی به آزمایش آنها نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها توصیه می‌کنم که بدانند آزموده را آزمودن خطاست.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: