کد خبر: ۹۵۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۹۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قبلاً گفتند سپاهان سقف بودجه را رعایت نکرده، اما الان دو بازیکن دیگر را ثبت کرده است و ما نمی‌دانیم سقف آنها چطور است!

کنایه درویش به ثبت قرارداد بازیکنان سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قبلاً گفتند سپاهان سقف بودجه را رعایت نکرده، اما الان دو بازیکن دیگر را ثبت کرده است و ما نمی‌دانیم سقف آنها چطور است!

رضا درویش درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: چند نم از بازیکنان ما آسیب دیده بودند و در بازی هم دو بازیکن دیگرمان آسیب دیدند، ولی خدا را شکر بازی را بردیم. بعد از مدت‌ها قرار است سوپرجام را در حضور هواداران بگیریم. واقعا شب بسیار زیبایی است، چون از ابتدای فصل اولین‌بار است با هوادار بازی می کنیم، اما یک مشکلی وجود دارد این است که تیم ملی فیفادی دارد و بازی‌های تعطیل می‌شود و بعد هم باید لیگ قهرمانان شرکت کنیم و بعد هم جام ملت‌ها است. این خیلی روی تیم تأثیر می‌گذارد. همه تیم‌ها این مشکل را دارند. من نمی‌دانم آیا تکنولوژی کشورهای همسایه با ما متفاوت است؟ آن‌ها در سه چهار روز در میان بازی می‌کنند. این برای باشگاه و بازیکن مشکل ایجاد می‌کند. امیدواریم عقلا بشینند و یک تصمیم‌گیری کنند تا ببینیم چکاری می‌توانیم انجام دهیم.

وی در مورد ضربه سر مشکوک به گل مهاجم گل‌گهر و اینکه چه نظری درباره این صحنه دارد، گفت: من صحنه آهسته را دیدم و به نظرم گل نشد. البته این نظر کارشناسان است.

مدیرعامل پرسپولیس راجع به صدور کارت بازی آل‌کثیر و برایان دابو برای تیم سپاهان تصریح کرد: چند وقت پیش گفتند که سقف بودجه را رعایت نکردند و این مشکلات به وجود آمد، اما الان دو بازیکن دیگر را ثبت می‌کنند و می‌گویند هنوز جا داریم! حالا اینکه سقف‌شان چطور است را متوجه نمی‌شوم!

درویش درباره اسپانسر باشگاه نیز توضیح داد: سال گذشته ما دور زمین را داشتیم و امسال به همین خاطر 30 میلیارد تومان کم شده است. مکرراً گفتیم که مسئولان باید فکری کنند که ما چطور یک درآمد ثابت داشته باشیم و کمبود را از اسپانسر جبران کنیم. ان‌شاءالله مسئولان فکری به حال ما می‌کنند که نه معدن داریم و نه اسپانسر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سپاهان باز هم برای عدم رعایت سقف قرارداد شکایت خواهد کرد، گفت: ظاهراً از ما بر نمی‌آید و یک قوه‌ ماوراءالطبیعه می‌خواهد!

مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت صورت گرفته از این باشگاه به دلیل عدم رعایت سقف بودجه و رسیدگی به آن در کمیته انضباطی یادآور شد: بعد به ما گفتند مشکلی نداشته است و یک مقدار هنوز جا داریم. شکایت رد شد و مشکلی وجود ندارد.

درویش در پایان در خصوص حضور تعدادی از هواداران با پرچم فلسطین گفت: به هر حال با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند و این در ذات همه مردم ایران است.

 

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: