کد خبر: ۹۵۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۷۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش جدید ارتش از تجهیزات جدید استفاده خواهد شد.

خبر مهم فرمانده بلندپایه ارتش درباره تجهیزات جدید نظامیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش جدید ارتش از تجهیزات جدید استفاده خواهد شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رزمایش نیروی زمینی اظهار کرد: نیروی زمینی هر سال رزمایش برگزار می کند و امسال هم رزمایش خواهیم داشت. اخیرا رزمایش پهپادی و قبل از آن رزمایش جنگال را برگزار کردیم. در ادامه هم رزمایش میدانی بسیار خوبی خواهیم داشت و همه رسته ها در آن شرکت خواهند کرد و برگ زرینی دیگری بر افتخارات نیروی زمین افزوده خواهد شد.

وی افزود: ما در همه رزمایش ها از تجهیزات خاص و ویژه که تازه در خدمت نیرو قرار گرفته و ساخت نیروی زمینی است استفاده می‌کنیم. در این رزمایش هم تجهیزات خیلی خوبی داریم که مورد استفاده قرار خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: