کد خبر: ۹۵۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۷۲
مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره محکومیت یورگن لوکادیا ارائه کرد.

توضیح معاون پرسپولیس درباره حکم لوکادیا و اخبار بازگشت اوبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره محکومیت یورگن لوکادیا ارائه کرد.

امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره پیروزی این باشگاه در پرونده شکایت از لوکادیا اظهار داشت: کمیته حل اختلاف فیفا لوکادیا را به پرداخت 324 هزار و 200 دلار محکوم کرده است. خدا را شکر شکایت ما پذیرفته شد و این بازیکن به همراه باشگاه چینی مشترکاً باید جریمه یادشده را به علاوه سود سالانه طی مدت 45 روز به حساب پرسپولیس واریز کنند و اگر این پول در زمان مقرر واریز نشود، جرائم دیگری در انتظار لوکادیا و باشگاه چینی خواهد بود.

وی درباره اینکه «چند روز پیش لوکادیا در گفت‌وگویی از بازگشت به پرسپولیس صحبت کرده بود. آیا این اظهارات بازیکن هلندی به دلیل محکومیت در این پرونده بود؟»، گفت: نمی‌دانم منظور لوکادیا از آن صحبت‌ها چه بوده است، ولی لیست و سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس پُر شده و اصلاً امکان بازگشت این بازیکن وجود ندارد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره روند رسیدگی به شکایت از لوکادیا و اینکه آیا وکلای خارجی این پرونده را پیگیری کردند یا خیر، گفت: در این ماجرا آقای درویش سعی کرد ابتدا بازیکن را برگرداند، اما لوکادیا قبول نکرد و تلاش باشگاه بی‌ثمر بود. بعد از این اتفاق درویش مسئولیت این پرونده را به من سپرد و گفت از پتانسیلی که داری استفاده کن. من هم شخصاً پرونده را در فیفا دنبال کردم و خدا را شکر موفق هم بودیم.

«در پرونده بوژیدار رادوشویچ نیز این بازیکن به دلیل تأخیر در پرداخت قسط سوم مطالباتش درخواست جریمه 200 هزار یورویی علیه پرسپولیس داشت و آیا این حکم قطعی شده است؟»، امیرعلی حسینی در پاسخ به طرح این سوال تصریح کرد: خیر!‌ این پرونده هم به فیفا رفته است و در مرحله تبادل مدارک هستیم و چیزی هنوز اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: