کد خبر: ۹۵۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۸
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای همچنین خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان همچنین افزایش ابرناکی و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق در بخش‌های شمالی و شرقی استان به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی خبر داد.

هشدار هواشناسی به تهرانی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای همچنین خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان همچنین افزایش ابرناکی و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق در بخش‌های شمالی و شرقی استان به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد در ارتفاعات و نواحی جنوبی استان گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۱۲ مهرماه) با افزایش شرایط ناپایداری جو در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان و وزش باد خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان با احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر امروز تا فردا با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌های شمالی و شرقی استان به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرقی افزایش ابرناکی و بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بالادست با احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز جمعه (۱۲ تا ۱۴ مهرماه) روند کاهش دما و از روز شنبه (۱۵ مهرماه) افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۳ مهرماه) کمی‌ ابری، به‌تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۱۴ مهرماه) کمی‌ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: