کد خبر: ۹۵۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۷۴
در بازدید حمید عزیزی؛ رئیس فدراسیون گلف و جلسات متعدد با مهندس موسوی؛ مدیر عامل سرزمین ایرانیان، افزوده شدن یک زمین ۱۸ میدانه گلف به زمین‌های گلف کشور در دستور کار قرار گرفت.

افزوده شدن یک زمین ۱۸ میدانه گلف به زمین‌های گلف کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، به دنبال جلسات متعدد و تصمیمات اولیه در برنامه بازدید از مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) و پس از توضیحات مهندس سید جواد موسوی؛ مدیرعامل این مجموعه، محل «تی‌باکس» و «گرین‌های» ۳ میدان چمن و ۶ میدان خاکی بازدید و جانمایی شد.

در این بازدید که با حضور مهندس عبدی‌نژاد؛ معاون شهرسازی مجموعه، مهندس جهان‌تاب؛ معاون فنی، مهندس امینیان؛ مدیر پروژه گلف آیلند که با برخی دیگر از مدیران و کارشناسان این مجموعه همراه بود، مقرر گردید تیم گلف آیلند در مسابقات لیگ برتر گلف کشور، حضور فعال داشته باشد و بر این اساس عوامل اجرایی آن با سرعت در حال آماده‌سازی زمین گلف برای میزبانی مسابقات در مجموعه آیلند هستند.
لازم به ذکر است، زمین گلف مجموعه سرزمین ایرانیان در حال آماده‌سازی در ۳ فاز است که در فاز اول ۳ میدان چمن به انضمام ۶ میدان خاکی در حال آماده‌سازی برای میزبانی از مسابقات گلف است. در فاز دوم با افزوده شدن ۹ میدان دیگر به میدان‌های فاز اول فرایند تکمیل میدان‌های زمین گلف مجموعه صورت می‌گیرد و در نهایت در فاز سوم فرایند چمن کردن میدان‌های خاکی و گرین ۱۸ میدان زمین گلف با در دستور کار مدیران اجرایی مجموعه قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: