کد خبر: ۹۵۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
«آنیا تیلور-جوی» بازیگر ۲۷ ساله سریال «گامبی وزیر»(The Queen’s Gambit) آخر هفته گذشته در ونیز ایتالیا با «مالکم مک‌ری» موزیسین ۲۹ ساله بریتانیایی ازدواج کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: «آنیا تیلور-جوی» بازیگر ۲۷ ساله سریال «گامبی وزیر»(The Queen’s Gambit) آخر هفته گذشته در ونیز ایتالیا با «مالکم مک‌ری» موزیسین ۲۹ ساله بریتانیایی ازدواج کرد.

 
 

خانم بازیگر جوان و مشهور ازدواج کرد

 

«دیلی میل» تصاویری از این مراسم که در کاخ تاریخی «پالاتسو پیزانی مورتا» برگزار شده منتشر کرده در حالی که مجله «پیپل» فهرستی از مهمانان ارائه داده است. در یکی از تصاویر تیلور-جوی با لباس دیور در یک بالکن دیده می‌شود.

 
 

خانم بازیگر جوان و مشهور ازدواج کرد

تیلور-جوی و مک‌ری اولین بار در مراسم افتتاحیه «گامبی وزیر» در مارس سال ۲۰۲۱ آشنا شدند و در ماه مه همان سال با یکدیگر قرار گذاشتند. این زوج اولین بار در افتر-پارتی اسکار دو سال پیش در کنار یک دیگر روی فرش قرمز رفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: