کد خبر: ۹۵۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۰
فرمانده سپاه گفت: ۴۵ سال گذشته سرشار از بغض دشمن و صلابت رزمندگان اسلام بوده است؛ دشمن شکست خورده ولی رها نکرده و دوباره آمده اما سست، کم‌رمق و افسرده شده است.

سردار سلامی خطاب به فرماندهان و وابستگان سپاه پاسداران: دشمن می خواست سلاح ها را به رخ شما بکشد اما نترسید /تاریخ را تغییر دادیدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم :فرمانده سپاه گفت: ۴۵ سال گذشته سرشار از بغض دشمن و صلابت رزمندگان اسلام بوده است؛ دشمن شکست خورده ولی رها نکرده و دوباره آمده اما سست، کم‌رمق و افسرده شده است.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین گردهمایی وابستگان سپاه، طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: کسانی که از ابتدای دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند، هنوز هم فعال هستند و نگذاشتند دشمن به نتیجه مد نظرش برسد.

وی افزود: ما پیش‌رفته‌ایم و دشمن به آرزوهایش نرسیده که شما عزیزان این‌جا حاضر هستید؛ شما شاهد زمین‌گیر شدن شیاطین و ناکام شدن دشمنان اسلام و ایران هستید. شما سال‌های سخت را در میدان گذراندید و عقب‌نشینی نکردید.

سردار سلامی: دشمن به سمت « ICU سیاسی» می رود /دشمن را از نزدیک می‌بینیم

فرمانده‌کل سپاه گفت: شما رزمندگان بر سلاح‌ها، قدرت‌ها، هواپیماها، توپ‌ها و تانک‌ها غلبه کردید؛ دشمن می‌خواست این سلاح‌ها و ادوات را به رخ شما بکشد ولی نترسیدید و بر ایمان شما افزوده می‌شد. این جنگ و دفاع مقدس، توصیف زیارت عاشورا بود و بوی انتقام از کسانی که علیه امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) شمشیر کشیدند را می‌داد؛ رزمندگان ما رفته بودند تا حوادث عاشورا و کربلا تکرار نشود.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: شما تاریخ را تغییر دادید و با تکیه بر حوادث تلخ صدر اسلام، شیرین‌ترین حماسه‌های تاریخ اسلام را خلق کردید. شما رزمندگان به دنیا دل نبستید و خدا و پیامبر (ص) را بر دنیا ترجیح دادید. هم‌اکنون هم در میدان هستید و هنوز دشمن از شما می‌ترسد و نگران است. در زمان اغتشاش، شما عزیزان و رزمندگان حضور دارید و تا شما هستید، نسلی که تکثیر شده و پرچم را از شما گرفته است، همان روحیه‌ی شما را دارد و می‌جنگد.

وی عنوان کرد: این ۴۵ سال گذشته تماماً سرشار از بغض دشمن و صلابت شما رزمندگان و فرزندان‌تان بوده است؛ دشمن شکست خورده ولی رها نکرده و دوباره آمده اما سست، کم‌رمق و افسرده شده است.

فرمانده‌کل سپاه گفت: شما یک‌روز با آر پی جی فکر می‌کردید این قوی‌ترین سلاح دنیا است ولی دیروز به‌نام اسلام و ایران، ماهواره به آسمان فرستادید که دور زمین می‌چرخد. از سردار حاجی‌زاده و همکاران‌شان که این افتخار، امید دل‌انگیز و قطعه درخشان عمل سپاه را ساختند قدردانی می‌کنم. باید ببینم از کجا به اینجا رسیدیم و این سیر حرکت صعودی ما تحت زعامت نایب امام زمان(عج) است.

سردار سلامی گفت: هر جا دشمن علیه ما فتنه کرد، ما موفق شدیم و بنده می‌گویم تمام اسرار موفقیت ما در شهادت مردان و زنان ماست؛ خون شهدای دفاع مقدس خشک نمی‌شود و جاری است. خون شهید همیشه جاری است و شهید نزد خدا روزی می‌خورد. این حماسه‌ها آمد و کشور پیشرفت کرد و کنار مدیترانه و دریای سرخ جنگید و دشمن را تجزیه کرد. به داستان‌های فرمانده جاودان ما، شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه کنید که او چه کرد، او در دوردست از نزدیک و فرزندان قدرتمند موشکی انقلاب از اینجا با هم دشمن را نگران کردند.

وی اظهار داشت: کشور در تحریم و فشار سیاسی پیش‌رفت و ساخته شد و دشمنان می‌خواستند ما را در انزوا قرار داده و روابط سیاسی‌مان را باید جهان قطع کنند ولی نفوذ و حضور سیاسی نظام اسلامی در منطقه و جهان قابل حذف نیست. آنها می‌خواهند اما نمی‌توانند ولی ما می‌خواهیم و می‌توانیم‌، تفاوت در توانستن و نتوانستن است‌. من شعار نمی‌دهم و صحنه واضح است و همه می‌بینند و نمی‌توان اغراق کرد، ما عملیات روانی نمی‌کنیم و یاد گرفتیم حرف‌های واقعی بزنیم و طبق آن عمل کنیم و به حرف‌مان وفادار باشیم.

فرمانده‌کل سپاه عنوان کرد: دشمنان ما همه فضاهای زندگی ملت را به جنگ تبدیل کردند و به قلب، ذهن و روح جوانان ما یورش بردند تا آنان را از نماز، حجاب، عفت و محبت به اهل‌بیت(ع) جدا کنند ولی در اربعین دیدند که تمام این تلاش‌ها به یک‌باره نابود شده و آرزوهایشان به گور سپرده شد و جوانان ما در پیاده‌روی اربعین درخشیدند.

سردار سلامی گفت: ما با عمل ثابت می‌کنیم که دشمن ناکام است؛ او می‌خواهد با صوت، کلمه، جنجال و دروغ ما را شکست دهد ولی ما با حقیقت و صداقت با او مقابله می‌کنیم. پیروزی از آن حق است و وقتی حقیقت وجود دارد، ما مومن به وعده‌های خدا هستیم. خدا ما را یاری کرد و واقعا دست خدا در تمام این پیروزی‌ها برای ما و شکست برای دشمن آشکار است.

وی با اشاره به اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بیان کرد: سال گذشته در این روزها دیدید چه غوغایی به پا کردند و چه امیدها بسته و تصورات، توهمات و رویاهایی داشتند و به فریب و شایعه‌ها دلخوش کرده بودند ولی همه چیز تغییر کرد. امسال را هم ببینید که چگونه در جیوش شیطانی، در سربازان سپاه یزید و در سران و هواداران آنها چه تفرقه، ذلت و آشفتگی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: