کد خبر: ۹۵۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۵
خوزستان یک پیشکسوت فوتبال می گوید جایگاه استقلال خوزستان در پایین جدول نیست و امیدوار است این تیم به جایگاه واقعی‌ خود در فوتبال برسد.

بوستانی: جایگاه استقلال خوزستان پایین جدول نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال می گوید جایگاه استقلال خوزستان در پایین جدول نیست و امیدوار است این تیم به جایگاه واقعی‌ خود در فوتبال برسد.

کریم بوستانی مربی استقلال آبی پوش ملاثانی در گفت ‌وگو با ایسنا در ابتدا درباره اولین برد این تیم در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور برابر پارس جنوبی، اظهار کرد: خوشبختانه سه امتیاز خوب از تیم بزرگ پارس جنوبی که در صدر جدول قرار داشت، کسب کردیم. بازی بسیار خوب بود و در نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به برد برسیم. امیدوارم در ادامه مسیر و با توجه به اینکه هفته آینده با تیم سایپا بازی داریم، نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در سه بازی قبل از دیدار با پارس جنوبی نیز به سه تساوی دست پیدا کرده بودیم و کسب این امتیازات در شرایطی به دست آمد که به دلیل بسته بودن پنجره مجاز به استفاده از ۱۳ بازیکن بودیم. برای بازی با پارس جنوبی به دلیل بازشدن پنجره با تلاش باشگاه دستمان برای استفاده از تمام بازیکنان باز بود و بازی خوبی برابر پارس جنوبی انجام دادیم.

جایگاه استقلال خوزستان پایین جدول نیست

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پیشکسوت عملکرد استقلال خوزستان را که بعد از سال‌ها مجددا لیگ برتری شده است به چه صورت ارزیابی می‌کنید؟ گفت: استقلال خوزستان یکی از تیم‌های بسیار خوب است و به نظر من اگرچه در چهار دیدار شکست خورده اما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. این تیم می‌توانست در بازی قبل ذوب آهن را شکست دهد اما با توجه به اینکه ۶، ۷ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت متاسفانه موفق به کسب امتیاز نشد ولی مطمئن باشید جایگاه استقلال خوزستان اینجای جدول نیست و می‌تواند به رده‌های بالاتر صعود کند.

وی با بیان این که امیدوارم استقلال خوزستان به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال برسد، عنوان کرد: این تیم پورموسوی را به عنوان یک سرمربی بسیار خوب در اختیار دارد که به نظر من کارکشته است و اینکه توانست استقلال را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورد کار بزرگی انجام داد. کادر او متشکل از مربیان خوب ایران است و امیدوارم با بهبود وضعیت بازیکنان این تیم، استقلال نتایج بسیار خوبی کسب کند. 

بوستانی با اشاره به تشابه استقلال آبی‌پوش ملاثانی و استقلال خوزستان از نظر استفاده از کادر و بازیکنان بومی گفت: معتقدم فصل گذشته استقلال ملاثانی با شکست مدعیان لیگ یک در بازی‌های حساس بسیار به استقلال خوزستان برای هموار شدن مسیرش جهت صعود به لیگ برتر کمک کرد. اکنون هم از ورزشگاه غدیر اهواز که ورزشگاه اختصاصی استقلال خوزستان است برای برگزاری دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی استفاده می‌کنیم که جا دارد از مدیریت گروه ملی قدردانی کنم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: