کد خبر: ۹۵۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۶۷۵
رکنا، در حالیکه 7 هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند در مدارس فرزندان پولدارهای شهر تهران از شیشلیک تا کنتاکی با قیمت های نجومی سرو می شود.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به منوی لاکچری مدارس آقازاده ها / از شیشلیک تا کنتاکی با قیمت نجومی! + فیلمبه گزارش خبرداغ به نقل رکنا،  در شرایطی که ۷ هزار مدرسه در کشور آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارند دانش آموزان خانواده های پولدار شهر تهران روزانه از منوی لاکچری مدرسه غذا سفارش داده و صرف ناهار می کنند.

امروز خبرنگار رکنا  منوی غذای یکی از مدارس تهران که گفته می‌شود برای فرزندان ثروتمندان است به وزیر آموزش و پرورش نشان داد تا  وزیر را در مورد این شرایط که نشانه هایی از تبعیض در فضای آموزشی است بیان شود.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به رکنا مبنی بر اینکه آیا این منوی غذایی مدرسه غیر دولتی واله با عدالت آموزشی که همیشه از آن صحبت می‌شود هماهنگی دارد یا خیر گفت: عدالت آموزشی را نباید با این حاشیه ها ترکیب کرد. این ارتباطی به مدرسه و آموزش و پرورش ندارد. ما بر منوی غذایی مدارس غیر دولتی نظارتی نمی کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا غذای ۴۰۰ هزار تومانی مورد تایید این وزارتخانه است؟ افزود: ما هیچ حرکتی که بوی اشرافیت داشته باشد را تایید نمی کنیم. خانواده ها باید کمک کنند این اتفاق نیفتد.

او تاکید کرد: ما بر کیفیت آموزش باید نظارت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: