کد خبر: ۹۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۸۹
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تقویت دانش‌بنیان‌ها، تعاون و توسعه روستایی را از جمله نقاط قوت گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه دانست.

جدی: توجه به دیپلماسی آب و الگوی کشت از نقاط قوت گزارش تلفیق لایحه برنامه هفتم استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی جدی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در موافقت با کلیات این لایحه گفت: با توحه به اهمیت موضوع برنامه هفتم از نمایندگان درخواست دارم که به کلیات لایحه برنامه رای دهند. قطعا ضعف های لایحه در جریان بررسی در صحن برطرف می شود.

وی با بیان اینکه دولت موضوع پیشرفت توام با رشد ۸ درصد را در لایحه نیاورده است، گفت: دولت سرفصل صنعت را در برنامه حذف کرده بود که کمیسیون تلفیق آن را اضافه کرد همچنین در گزارش تلفیق، دانش‌بنیان ها و تعاون و توسعه روستایی تقویت شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساله خودرو در برنامه نیامده بود و تلفیق اضافه کرد، افزود: تلفیق مواردی همچون هوش مصنوعی را به لایحه برنامه اضافه کرد و سهم اقتصاد دیجیتال را هم ۱۵ درصد پیش بینی کرد.

جدی توجه به زیرساخت ها و فیبر نوری،  اینترنت و پوشش صددرصدی تلفن همراه اول و توسعه دولت الکترونیک را از دیگر نقاط مثبت گزارش کمیسیون تلفیق دانست و گفت: در گزارش تلفیق به الزاماتی همچون دیپلماسی آب، راه اندازی سامانه پایش هشدار سیلاب، الگوی کشت و بهره وری آب و محرومیت زدایی توجه شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان مجددا از نمایندگان درخواست کرد که به کلیات لایحه برنامه هفتم رای دهند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: