کد خبر: ۹۵۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۵
مریم بربط تنها نماینده جودو بانوان کشورمان با شکست برابر نماینده مغولستان از دور رقابت ها حذف شد.

دومین باخت و حذف بربطبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین به هانگژو، در دومین روز از رقابت های جودو بازیهای آسیایی هانگژو مریم بربط نماینده وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در مبارزه نخست مایاکوا حریف قزاقستانی خود را ایپون کرد ولی برابر ماتی یازورا ازبکی بازنده شد تا شانس خود را در گروه بازنده ها امتحان کند.
وی در دور سوم مقابل نیام باتسوری از مغولستان در حالی که با امتیاز وازاری از حریف جلو بود ضربه فنی و از دور رقابت ها کنار رفت.
در این وزن ۱۵ جودو کار حضور داشتند.
در مسابقات امروز مهدی فتحی پور در وزن منهای ۸۱ بعد از برد برابر نماینده عراق با شکست برابر حریف روسی الاصل بحرینی حذف شد.
قاسم باغچقی تنها نماینده باقی مانده تیم ملی جودو فردا در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم بر روی تاتامی می رود.
جودو کشورمان با ۳ نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان بعد از چهار سال تعلیق و دوری از میادین مهم بین المللی با چهار نماینده راهی بازیهای آسیایی هانگژو شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: