کد خبر: ۹۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۷۹
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می‌آید، گفت: با اقتدار کافی می‌توان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی‌مان را عرضه کنیم.

حاجی‌دلیگانی: با اقتدار می‌توانیم نوع حکومت‌داریمان را عرضه کنیمبه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل ایران همواره از رزمندگان دفاع مقدس حمایت کرده و لطف داشتند. اخیرا هم در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس آنها را سرمایه‌های عظیم و بزرگ کشور خواندند که هر کدام گوهری هستند که به راحتی به دست نمی‌آیند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور معنوی ایران در منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: اگر دیپلماسی التماسی نباشد و بر سر عزت باشد آن توانمندی می‌تواند رعب را در دل‌ها ایجاد کرده و در عین حال طرفدارانی هم داشته باشند. اینها با یکدیگر مکمل هستند و اقتدار منطقه‌ای را در ایران اسلامی بیشتر می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می‌آید، اگر اقتدار کافی داشته باشیم که داریم، می‌توان با فرهنگ غنی انقلابی، اسلامی و استدلال‌های دقیق و درستمان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی را به دنیا عرضه کنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: