کد خبر: ۹۵۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۲۶
نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم پرداخت وام‌های خرد به مردم دهن‌کجی به مردمی است که همواره پای نظام بوده‌اند.

انتقاد محمدیاری از عدم پرداخت وام‌های خردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسن محمدیاری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد:  انتظار می‌رود نسبت به تسریع ابلاغ مصوبه مجلس درباره بیمه کارگران ساختمانی که بلاتکلیف مانده و در آن اعمال سلیقه می‌شود اقدام شود. از وزیر جهاد کشاورزی انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف نحوه خرید برنج و صادرات کیوی اقدام کند. 

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد، اظهار کرد: بانک مرکزی در دستورالعملی به بانک‌ها اعلام کرده تا وام خرد داده نشود. این امر دهن‌کجی به مردمی است که همواره پای نظام بوده‌اند. 

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران استان، بیان کرد: با توجه به سیل اخیر غرب گیلان که باعث آسیب‌های زیاد به منطقه شده است ضرورت دارد هرچه سریعتر پرداخت خسارات ناشی از این اتفاق پیگیری شود. بارندگی سیل‌آسای ۲۶ و۲۷ شهریور باعث خسارت زیادی شده است. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: